15.04.2024

Піщанська СТГ

Подільський район, Одеська область

Піщанська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

1 min read

A person stands angrily beside a red exclamation mark

Піщанська сільська рада

оголошує конкурс

на заміщення вакантних посад:

 

– начальника відділу земельних відносин, комунальної власності, архітектури та містобудування;

– начальника фінансового відділу;

– начальника юридичного відділу;

– начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту;

– начальника відділу служби у справах дітей.

 

 

Кваліфікаційні вимоги для осіб, що претендують на заміщення вакантних посад:

  • Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою,
  • повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років,
  • або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
  • знання чинного законодавства з питань діяльності органів місцевого самоврядування, проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • вільне володіння державною мовою;
  • уміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.

Особи, які відповідають основним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, до якої додається резюме у довільній формі;
  • заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • три фотокартки розміром 4х6;
  • копії документів про освіту з додатками;
  • копію заповнених сторінок трудової книжки;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • копію картки фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер);
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК nazk.gov.uа

 

Прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади здійснюється конкурсною комісією.

 

 

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

  1. Досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.
  2. Визнані судом недієздатними;
  3. Мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку.
  4. Відповідно до закону позбавлені права займати посади в органах місцевого самоврядування протягом установленого терміну.
  5. В інших випадках, установлених законодавством.

Кадрова служба перевіряє подані документи на відповідність їх установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування.

Для осіб, яких допущено до конкурсу, з метою об’єктивної оцінки їхніх знань і здібностей перед засіданням конкурсної комісії проводиться іспит на знання ними Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про освіту», Сімейного кодексу, Земельного кодексу, Кодексу законів про працю.

Інформацію щодо функціональних обов’язків та умов оплати праці надає секретар сільської ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів із дати опублікування цього оголошення за адресою: с.Піщана, вул. В. Приходька,7.

Конкурсна комісія.

Конкурс відбудеться 29 грудня 2020 року о 10 годині в приміщенні сільської ради.

Довідки за телефонами – (04866) 2-56-98,  (04866) 2-56-18.

E-mail: Silrada07@ukr.net

 

 

Залишити відповідь