Залиш ці гроші для себе: поради щодо розумного енергоспоживання
1 min read
Враховуючи існуючі виклики, які сьогодні постають перед державою, та необхідність впровадження принципів, закріплених в директивах ЄС, у зв’язку з євроінтеграційними прагненнями України, питання енергоефективності сьогодні є дуже важливим.
З метою популяризації практик енергоефективної поведінки серед громадян та представників бізнесу, 1 травня 2025 року стартувала загальноукраїнська інформаційна кампанія «Залиш ці гроші для себе».
Головна ідея кампанії: енергоефективність – не складна дороговартісна «розкіш», а доступні вигідні рішення, які дозволяють заощаджувати гроші та підвищувати якість життя.
Мета ініціативи – продемонструвати реальні приклади та переваги розумного енергоспоживання. Від очевидних дій, які можна зробити прямо зараз без зайвих зусиль, до «просунутих» програм, що реалізуються за державної підтримки.
Нещодавні дослідження показали, що 72% українців намагаються впроваджувати принципи енергозбереження у щоденному житті.
Водночас 58% респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.
Розробники та ініціатори інформаційної кампанії «Залиш ці гроші для себе» – Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Данським енергетичним агентством.
Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua